Autopol.ro

S.C. Cerkassy Group S.R.L. cu sediul in judetul ILFOV, comuna Clinceni, Strada Monumentul Eroilor nr. 159A, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/518/02.03.2009 si cod fiscal RO24237730 asiguram si declaram pe propria raspundere, conform prevederilor din H.G. nr. 1.022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, ca produsele comercializate de noi  la care se refera aceasta declaratie,  nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu: Specificatiile tehnice ale producatorului.


CERTIFICAT DE CONFORMITATE


S.C. Cerkassy Group S.R.L. certifica prin prezenta ca produsele ce fac obiectul programului nostru de produse si a declaratiei de conformitate de mai sus, sunt executate conform normelor europene de calitate si certificate de catre producatori.
Garantia se acorda conform legii 449/2003 iar termenul de garantie este de:
-    24 luni pentru acumulatori si amortizoare
-    12 luni pentru anvelope si alarme auto
-    12 luni de la data livrarii pentru toate celelalte produse cu exceptia urmatoarelor categorii de produse: accesoriile auto care nu necesita alimentarea la tensiune pentru functionarea lor, curele (distributie, transmisie), elemente de aprindere, filtre (aer, ulei, combustibil), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana, care sunt consumabile. Consumatorii au dreptul sa reclame vanzatorilor orice neconformitate aparuta la un produs achizitionat intro perioada de  2 ani de la data livrarii produsului. Garantia se acorda cu conditia montarii pieselor intro unitate service specializata autorizata RAR, potrivit tipului de autovehicul. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau fabricatie, vor fi inlocuite cu altele. Pentru produsele care au garantie acordata de producator, aceasta se va aplica conform cu documentatia producatorului.

Piesele ce fac obiectul unei garantii vor fi insotite obligatoriu de urmatoarele documente:
-    factura de achizitie
-    dovada montarii intrun service autorizat (deviz de lucru care sa contina felul lucrarii, factura pentru prestarea serviciilor)
-    descrierea defectului constatat sau a deficientei
-    copie dupa autorizatia RAR de la service si copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a masinii pe care a fost montata piesa
Nu se acorda garantie sau se anuleaza in urmatoarele cazuri:
-    piesele nu au fost montate intrun service specializat (autorizat RAR)
-    piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau actiunea unor factori externi
-    piesele prezinta o uzura normala
-    piesele se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator
-    defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor la timp sau periodice
-    piesa a fost montata intrun ansamblu cu alte piese defecte sau modificate
-    piese prezinta deficient din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura (socuri termince, electrice, mecanice)
-    piesele de uzura a caror longevitate depinde de timpul de utilizare a autovehiculului.
Nu se accepta la retur piesele cu ambalaj deteriorate, (rupte, scrise, murdare), fara ambalaj sau incomplete.

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta,intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.


ALTE PRECIZARI:

 


- Toate produsele cumparate trebuie verificate in ceea ce priveste modelul cumparat, integritatea si aspectele estetice si exterioare in momentul ridicarii de la sediu si/sau primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare intocmindu-se un proces-verbal cu, curierul care a adus produsul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu va fi luata in cosiderare.

- Orice reclamatie se primeste in scris si se va raspunde in termenul prevazut de firma producatoare.In cazurile speciale cand nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare,ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului/importatorului.

- Piesa pentru care se solicita garantia trebuie prezentata in ambalajul original sa fie asamblata si curata sa prezinte doar urme de uzura de functionare si sa fie insotita (dupa caz) de accesoriile incluse in pachetul original.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii dumneavoastra eronate ca ar exista un defect) veti fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea de 15 EUR (la curs BNR fara TVA) per reper reclamat.

- Garantia se pierde in cazul violarii etichetelor de identificare sau deteriorarea sigiliilor produselor precum si in cazul pierderii certificatului de garantie si a facturi

- Garantia se acorda fie prin repararea produsului fie prin inlocuirea sa, inlocuirea este supusa conditiilor de garantie oferite de producator

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi suportata de catre client

 


 




Abonare Newsletter:


Completeaza aici adresa ta de e-mail. De la noi vei primi doar oferte, nu vom oferi adresa ta altei companii.